Thursday, November 17, 2011

last school



Assalamualaikum

hari khamis tujuhbelas bulan sebelas dua ribu sebelas... last kite jumpe ntuk tahun dua kosong satu satu ni... sure nanti aisyah akan rindu korang sume... dua ratus satu satu ribu kenangan yg xboleh kite lupekan... tadi kat sekolah xramai sgt bdx klaz aisyah yg dtg... yg dtg pon yg rajin sikit jer... hahah... maklum lah last skol kan... :) pagi tu cikgu wat prhimpunan.. ingatkan nk bgitau ape... rpenye nk sruh bebudak niy gtong royong... ish3.. lpas tu kn bwk meja naik ke klas form 3... amende laarr... budak form 3 niy mmg kdekut meja tul... is3...

xsiap gtong royong lagi... kitorang dh relax.. heheh.. pemalas kan.. biase leer tu... then ader sorang kwn aku ni memandai die jer sruh wat naik meja kt form 3 tu... aku dh bgitau dh xyah wat naik lagi... dalam kelas bersepah lagi... nanti kena marah kan.. aku xtanggung... alamak aii degil jugak kwn aku tu... aku pun mlas nk ckp pape... ikut jer larr... dh wat naik meja tu... kitorang pun turun... cikgu pun ape lagi... marah larr sebab xsiap "nyipe" lagi wat naik dh meja... kan aku dh kata... aku tersengih-sengih jerr... hahahhahah... aku gelak jerr dlm hati... kwn aku tu sensitif sikit... xbole org tengking2... masam-masam manis laar mukanya... hehehe... aku wat xtau jerr...

lepas tu... dh siap kemas2 n wat naik meja... kitorang pun relax laarr... duk saje2 jerr larr... kwn aku yg sorang tu sibuk duk blas mesej... aku tau larr ko mesej ngan sape... heheh... lamer kitorang duk xwat pape... sebab nk wat kenagan... so.. kitorang mula laar berposing-posing... heheh... nasib baik gmbar aku xder... aku cuma jurutangkap ajer... hahaha... akhir sekolah biase larr.. bwk fon kamera... tp.. aku geram laarr ader jugak cikgu yg skema sgt... hari terakhir sekolah pun nk mrh bile org bwk fon,kamera... is3...

pukul 11.30 dh rmai org balik... tapi aku rase mlas nk pish ngan korang... huk3... aku peluk kau, kau peluk aku... is3... kwn aku sorang niy nangis sedih... aku nk nangis pun bukan cam korang... hati aku ni keras skit... susa mao nangis lorh... diorang pun balik... tinggal aku sorang jer yg x balik lagi... hahaha... tapi aku xkesah sgt... biaselah korang nk blik kmpung agi... xkan nk tggu aku kt sekola... pukul 1 baru aku balik... Rindu giler kt korang.... huhuh... taon depan jumpe agi oke..??? oke ckup larr untuk hari ni... c ya...
wailalliqa` maasalam... :)

No comments:

Post a Comment