Thursday, January 5, 2012

...(dot)...



Assalamualaikum n hye...
tiap kali korang masuk blog niy.. memang selalu jer brubah kan..??? ahhahah... yea!! tiap kali bukak blog... tgn aku mengatal nk click tikus tu... then system aku dh ready nk gerak... actually blog aku niy xsiap sepenuhnya lagi... header tu aku amik dari blogskin aku sendiri untuk jdikan header sementara... hahahah...hari ni hari khamis... xbgitau pun korang da tau kan... ahhaha... thun ni aku PMR..! xtau la bole brp 'A'.. angan2 9 A`s... hehehe... angan2 jer... tapi InsyaAllah bole larr kot... (kot)..! Taon niy naseb baik bku teks skit jer... 18 jer...yg bru dpt.. :P... yg belom dpt lagi... xtau larr tu... tapi arap2 tak menbebankan sudah...

hari ni sekolah aku gotong-royong... opss bukan sekolah ehh... pelajar sekolah aku... trmsuk aku skali larr... mcm biase, cikgu akn sruh bhgi kmpulan yg mne kna cuci tu..cuci ni... kelas aku(form 3) lelaki kumpulan 1 kna brsih tndas guru lelaki n musalla... yg pompuan lak,kumpulan 1 kna brsih kelas n kumpulan 2 kna brsih blik guru... aku kumpulan 2 so kena brsih kelas... ahahahah... kelas dh mcm 'Ancient room' dh.. haizz... bdx form3 taon lpas xcuci klas lar kot... xpun diorang xder jadual brtugas... ahhahahah... xder larr... xbaik umpat2 niy... oke2... 3 orang kwn aku cuci tingkap... sorang menyapu n sorang lagi(aku la tu) bersihkan kipas... ahahaha... sakit 'tenkuk' lorhh coz bila nk bersih kipas.. kena dongak atas bru bole... yg masalahnyer.. biler kiter cuci kipas tu... habuk masuk dalam mata... atoiiyaii... camna mao dongak... adoii... korang pun smpi ati tinggalkan aku sorang jer cuci kipas... aku da buat muka simpati pun xder sape nk tlom... xder belas kasihan langsung..! hahahah... xder larh.. gurau jer... yea dlm kelas aku 10 orang pompuan... n brp ntah laki.. xtau... sikit jer knk2 dlm kelas aku... baby2 boys niy kerja lom siap agi dh msuk kelas dengan alasan nk tolong kitorang... aku tau niat ko sebenarnyer xnak cuci tandas tu kan... ahahahaha... tu larr... Mudir(pengetua) dh pecahkan rhsia tndas korang mase prhimpunan tadi.. mesti korang malu kan..!!! agagagaga... oke... tamat citer sal gtong royong...

kelmarin kitorang wat perlantikan dlm kelas... hati aku ceria bile name aku xmuncul... yes!! aku memang xmahu pegang jawatan p.ketua kelas n bendahari... jadi AJK pun oke larhh... xlame lepas tu... name aku muncul sbgai bendahari... aiyark..!! hatiku hancur lerai... huhuhuh... kawan aku sorang niy yg suggest name aku... siap kau... so,, tahun niy pun aku trpaksa jadi bendahari... hari2 kena kutip hutang... hadoii... tahun lepas aku jugak.. tahun niy pun aku lagi..!! seyes aku dah xmahu dh jawatan sbgai bendahari niy... arghh... then lepas bendahari.. cikgu tnyer sal jawatan setiausaha... yeess!!! dengan rela hatinya aku sebut name kawan aku yg suggest name aku sbgai bendahari tadi... heheheh... kan aku dh ckp.. 'don try evil me, because im more evil than you'... hahahah... tu sbagai ayat jer... bkn btul sgt pun... tpi aku bknnyer jahat sgt... huhuhuh... dyer marah kat aku then kate aku jahat... aku sengih sinis jer.. agagaga... jahat ker aku niy??? hahahah... xlarhh... mne ade jahat... hahaha... lepas tu dyer mintak maaf balik... simpati nyer... yeah!! aku maafkan dyer... hahaha... lepas tu... cikgu pun tnyer larr nk kutip brpa sehari kan... sorang budak laki... kwn aku jugak larr... sng citer sume dlm klas tu kwn aku... die mintak 10 sen seminggu... aku gelak jer... ader ker logik kau nk kutip 10 sen seminggu.. pokai larr kelas kiter... jamuan akhir tahun mkn coklat n air jer... hahahah... mengarut betul... tapi cikgu plih jugak sbgai list... hahaha... lepas tu ader pulak yg cadang 10 sen sehari.. haa.. ni bru larr logik sikit... xramai yang stuju 10 sen shari... lepas tu cikgu cadang 20 sen shari... fuh!! ramai yg stuju... aku xkesah pun.. sebab kalau aku yg cadang... aku cadang 50 sen sehari... heheheh... tamak ekekeke... kawan aku potpet kat aku sebab aku xstuju mane2 yg ader dlm list tu... aku xmau angkat tgn tnda stuju... sbb aku xkesah... diorang yg akan byar(trmasuk aku... bkn cikgu...hehehe... dh abis psl tu... bincang sal AJK pulak... then! aku mlaz nk tau sape... lantak dyer larr sape2 pun... dh siap semuanya... balik larr... ape lagi... hahahah... minggu depan baru start blajar... :D...

so... citer aku hari niy abis disini ajer... ahahha... bai2... wailalliqa` maasalam... :D

P/s : sy suke ckp brbelit-belit

1 comment:

  1. Salam kenal ..

    Niena dah follow sini ..

    Jom follow Niena semula .. Niena akan buat GA esok .. =)

    ReplyDelete