Saturday, June 8, 2013

holiday dah abis.


\\Assalamualaikum// n hye...
haa. dah berhabuk blog saya ni sebab lama sangat kot tak jejak. haha. bila dah jejak blog pun transfrom jugalah ye. haha. Update pun tidak blogwalk pun tidak. Kesian blog saya ni. huhu. Sori yaw. :3. okay, esok dah mula sekolah selepas 2 minggu bercuti. heh. rasenye seminggu je kot bercuti. seminggu cuti seminggu tusyen. same je macam cuti seminggu. Tapi bagus juga ada tusyen, yela saya seminggu tak tusyen tu habiskan masa tengok citer je. buku langsung tak sentuh. layan rasa malas agaknya. eh bukan layan malas tapi nak rehatkan minda,otak fikiran dan semuanya selepas penat belajar tanpa rehat?kot. haha. alasan je tu. 

Holiday ni saya tak hang mana-mana sebab saya tak tahu nak hang dengan sape? hang sebab ape? entah. langsung tak fikir dan memang saya malas nak fikir pasal tu. dalam holiday ni saya sempatlah juga pergi makan gulai kat rumah sepupu mak saya  best masakan dia. terbaik. Hmm. itu je kot yang boleh dikategorikan luar rumah selain tusyen kat sekolah. dalam rumah saya berholiday dengan anime, games, tv, fb, twitter dan lain-lain.

Nasib baik cikgu buat tusyen, yela. sebab ada matapelajaran yang saya lupa lepas keluarkan semuanya dalam exam haritu dicetak balik masuk dalam ingatan saya  haha. terima kasih cikgu. haha. sekejap je. lepas ni saya lupa balik kot sebab tak men'"refresh"kan balik dan tak buat revision. haha.

Esok saya sekolah dan esok jugalah kot dapat keputusan exam prtghan thun haritu. apa-apa pun saya stop kat sini je. Jumpa lagi di lain entri. Assalamualaikum. :)

No comments:

Post a Comment