Tuesday, March 20, 2012

Kim Tae Woo sends White Day gifts to lucky fans

\\Assalamualaikum// n hye...



Penyanyi Kim Tae Woo baru-baru ini telah memuat naik bukti gambar hadiah yang beliau akan beri kepada 10 peminat bertuah beliau.

Pada 14 Mac, penyanyi ini memuat naik gambar dan menulis, "saya akan memberikan hadiah beruang familiy kepada 10 peminat bertuah. Terdapat segelintir gula-gula manis di sana, tetapi hanya makan sedikit! "

Sebagai penyanyi yang digelar 'beruang Tae Woo', gambar 10 bekas beruang kecil berbentuk, setiapnya dilampirkan dengan pita berwarna-warni.

Peminat seakan-akan tidak sabar untuk mendapatkan hadiah tersebut melihatkan komen mereka, "Saya mahu satu!", "Untuk Saya?", "Oppa, bahawa bekas hadiah kelihatan seperti tong sampah di dalam bilik saya", dan "Saya jadi cemburu kepada mereka yang menerima beruang itu! "

No comments:

Post a Comment