Tuesday, March 20, 2012

miss A’s Suzy experiences 90′s technology for the first time for her new movie ‘Introduction to Architecture’

\\Assalamualaikum// n hye...



Suzy miss A terpesona dengan trend tahun 1990-an.

Pada 13hb Mac, Suzy menghadiri pemeriksaan akhbar untuk 'Introduction to Architecture' filem barunya.

Peranan beliau akan menjadi seorang pelajar pada tahun 1990-an dan dalam hal mengalami trend 90-an untuk julung-julung kalinya, Suzy yang dilahirkan pada tahun 1994 berkata, "Saya terkejut apabila saya mula-mula mengalami budaya tahun 90-an. Saya melihat alat kelui(alat yang mengeluarkan bunyi bip) bagi kali pertama, dan saya juga menggunakan pemain CD untuk kali pertama."

Dan menunjukkan kasih sayang untuk bersama bintang Lee Jae Hoon, beliau juga berkata, "Saya hanya berharap bahawa cinta pertama saya akan menjadi baik hati dan bertimbang rasa sebagai Lee Jae Hoon."

Filem berikut kisah cinta pelajar seni bina (Uhm Tae Woong) yang bertemu dengan seorang pelajar pengkhususan dalam bidang muzik (Han Ga Dalam) semasa '‘Introduction to Architecture' kelas. Dia jatuh kepala atas tumit cinta dengan dia(girl), dan pengalaman bertukar menjadi memori cinta pertama.

Beberapa tahun kemudian, pelajar menjadi seorang arkitek rasmi dan bertemu dengan cinta pertamanya apabila dia melawat pejabatnya sebagai pelanggan. Suzy dan Lee Je Hoon akan memainkan versi muda kedua-dua petunjuk utama.

Filem ini akan mencecah skrin besar di Korea pada 22 Mac ini.

No comments:

Post a Comment